U en uw geautoriseerde medewerkers krijgen een account en een daarbij behorende welkom e-mail met een account voor onze support pagina. Hier is een overzicht van kennis artiekelen en meldingen. Dit kanaal is ingeregeld voor self-service en de snelste manier voor support. Ga naar onze support pagina en log in vom toegang te krijgen
Tijdens uw onboarding krijgt u een speciaal e-mailadres toegezonden waarheen u en uw medewerkers die geautoriseerd zijn om incidenten, aanvragen en wijzigingen in te dienen simel een e-mail kunnen sturen met hun verzoek. Dit resulteert in een ticket dat door ons opgepakt wordt
Bij de meeste managed diensten krijgt u ook toegang tot ons support telefoonnummer afhankelijk van het gekozen SLA contract dat bij de dienst hoort. Telefonisch zullen wij dan een melding registreren en indien mogelijk u direct verder helpen
Heeft u een aglemene vraag?
Neem contact met ons op
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken we technologieën zoals cookies om informatie van uw apparaat op te slaan en/of te benaderen. Door in te stemmen met deze technologieën, kunnen wij gegevens verwerken zoals browsegedrag of unieke ID's op deze site. Niet instemmen of het intrekken van toestemming kan nadelige gevolgen hebben voor bepaalde functies en mogelijkheden.